vloeipapier-rietje-detail

Grote vloei, papieren rietjes

Auteur: Philip Lasance

Grote vloei, papieren rietjes

Hoe laat je mensen nadenken over een nieuwe manier om cannabis te consumeren?

We zijn in Nederland allang niet meer de enige plek ter wereld waar je legaal wel eens een hijsje mag nemen. En met de toegenomen acceptatie en adoptie van cannabis, zien we ook steeds meer nieuwe producten op de markt verschijnen. Neem het Canadese merk Truss Beverages. Dit bedrijf is uitsluitend gericht op één ding: het creëren van 's werelds beste cannabis drankjes.

Wanneer je een nieuw product, en merk wilt introduceren heb je twee grote uitdagingen. Merkloyaliteit en productvoorkeuren moeten nog moeten worden bepaald. Deze giveaway is daarom bedoeld om in eerste instantie awareness te creëren voor een drankenbedrijf dat de cannabis wereld betreed.

Compleet nieuwe kijk op de oude joint

Alhoewel wij in het Westen denken dat je wiet het beste kunt roken, of eten ( als brownie) wordt er in India al duizenden jaren veel wiet gedronken. 'Bhang', is een volkomen legaal op cannabis gebaseerd drankje dat wordt geassocieerd met de hindoeïstische feestdag van Holi. Maar marihuanamengsel dranken zijn in Canada een niche-cannabiscategorie.

Vloei rietjes

Om de kloof tussen de traditionele manier van wiet consumptie en hun nieuwe cannabisdranken te overbruggen zocht Truss naar een opvallend promotioneel product. Het resultaat is een pakje met vloeitjes die je kunt gebruiken om een ​​rietje te rollen, niet een joint. Elke verpakking werd geleverd met 10 waterdichte en voedselveilige vloeitjes, een deuvel om op te rollen en instructies voor het oprollen van de rietjes.

Deze speciale limited-edition vloeitjes werden o.a. ingezet als influencer gifts voor de lancering van enkele nieuwe drankjes. Denk aan bier op basis van wiet, THC mixjes en er is zelfs een cannabis energy drink variant. Wat mij tegenstrijdig in de oren klinkt.

Grote vloei, papieren rietjes

Deel dit bericht via